"Čím viac toho prečítate, tým viac vecí budete vedieť. Čím viac sa naučíte, tým viac miest navštívite. ??"

– Dr. Seuss, dokážem čítať so zatvorenými očami!

… a možno tým viac peňazí zarobíte, ak čítate knihy, ktoré môžu zmeniť váš život, prácu alebo hru. Väčšina úspešných ľudí rada číta o ich podnikaní, ich vášni a živote. Úspešní investori sa nijako nelíšia.

Stručne povedané, je nevyhnutné naučiť sa byť úspešným a čítanie je rozhodujúcim prvkom tohto učenia, a to platí pre tých, ktorí majú skúsenosti alebo sú v odbore hodnotné investície alebo knihy, ktoré hodnotné investujú.

Tu na Obchodné vzdelávanie, mysleli sme si, že zostavíme zoznam kníh, ktoré vám poskytnú najlepšiu platformu pre investičný úspech. Jedná sa o klasiku v odbore a každý, kto má záujem o maximalizáciu ich návratnosti alebo o to, ako sa stať úspešným hodnotovým investorom, by si ich mal dostať za opasok, akonáhle bude schopný.

"Vzdelávanie hodnotového investora: Moja transformačná snaha o bohatstvo, múdrosť a osvietenie" Guy Spier

Vzdelávanie hodnotového investora Guy Spier

Nájdete ho na Amazone >>

Jeden zo základných princípov čítania, ktorý pomáha vytvárať a rozvíjať správny prístup a úspešné myslenie, aby sa stal investorom s efektívnou hodnotou. Možno neposkytuje všetky technické podrobnosti, ktoré poskytujú iné knihy, ale jeho zameranie na behaviorálne prvky investovania ukazuje, aké sú rozhodujúce pre úspech. Kniha obsahuje aj Spier’s Tools of Investing, nástroj úspešnej investície, ktorý vytvoril pre zdokonalenie svojho vlastného investičného systému. Existuje niekoľko bežných pravidiel ako napr "prestaň kontrolovať cenu akcie" a "nehovorte s vedením a inými menej známymi". Kniha, ktorú by si mal prečítať každý v odbore.

Pozri tiež: Ako myslieť ako investičný guru?

"Umenie hodnotového investovania: Ako najlepší svetoví investori porazili trh" predkladajú John Heins a Whitney Tilson

The Art of Value Investing od Johna Heinsa a Whitney Tilsonovej

Nájdete ho na Amazone >>

Vytvorené z rozhovorov s globálne úspešnými hodnotnými investormi, "Umenie investovať do hodnoty" poskytuje odpovede na kľúčové otázky, ktoré by si mal klásť každý, kto sa zaujíma o hodnotové investovanie. Otázky ako: Aké sú neefektívnosti trhu, ktoré musím využiť? Aké je moje geografické zameranie? Aké metodiky by som mal použiť? Je to vynikajúci zdroj pre nového alebo časovo riadeného investora. Prvý z nich objaví spoľahlivého sprievodcu pre vytvorenie víťaznej investičnej stratégie; títo budú mať radosť z výziev niektorých veľmi úspešných kolegov a budú z nich mať úžitok.

"Analýza bezpečnosti: šieste vydanie" Benjamin Graham a David Dodd, Predhovor Warren Buffett

Analýza bezpečnosti: šieste vydanie Warrena Buffetta

Nájdete ho na Amazone >>

"Plán investovania, ktorý sledujem už 57 rokov". Tento úryvok je prevzatý z predslovu Warrena E. Buffetta – veľmi silného odporúčania pre túto knihu. Každý, kto usilovne číta túto knihu, si uvedomí, že aj keď by sa to považovalo za starú učebnicu, stále je to definitívne dielo, ktoré poskytuje relevantný súbor nástrojov pre súčasného investora. Vydanie z roku 1940 "Analýza bezpečnosti" je biblia hodnotového investovania. Spoločnosť McGraw-Hill pokračuje v ctenej tradícii týmto šiestym vydaním, ktoré bude slúžiť ako meradlo pre budúcu generáciu hodnotových investorov..

Ľudia si tiež prečítajú: 5 inteligentných spôsobov, ako investovať 1 000 dolárov

"Príručka nápadov: Osvedčený rámec pre hľadanie investícií s najlepšou hodnotou" John Mihaljevic

Príručka ideí Johna Mihaljeviča

Nájdete ho na Amazone >>

Dôležitý zdroj priekopníckeho výskumu a nápadov od niektorých popredných svetových investičných spoločností a správcov peňazí, "Príručka ideí" sa môže pochváliť zoznamom predplatiteľov, ktorý znie ako kto je kto s vysokými financiami a sám seba označuje za "nálevka" pre najlepších svetových správcov peňazí. Patria sem Joel Greenblatt a Guy Spier a John Mihaljevic po prvýkrát odhaľuje rámec, ktorý stojí za snahou tejto elitnej skupiny o nevyužité investičné nápady..

"Investor Dhandho: Metóda hodnoty s nízkym rizikom na dosiahnutie vysokých výnosov" autor Mohnish Pabrai

Investor Dhandho od Mohnish Pabrai

Nájdete ho na Amazone >>

Mohnish Pabrai je indicko-americký podnikateľ a investor, ktorý vytvoril partnerstvo podľa vzoru Warrena Buffetta v 50. rokoch. Tento partnerský fond porazil S&P 500 sa vracia konzistentne od svojho vzniku. Podstatou tejto knihy je, že vysoké výnosy z obchodných investícií musia existovať súčasne s vysoko rizikovými príležitosťami. Niečo, čo nám mnoho akademikov hovorí už roky, a niečo, s čím by sa jeden Warren Buffet stotožnil. Pabrai v knihe priznáva, že je tak trochu aj "cloner", a mohol dopadnúť oveľa horšie (v skutočnosti to urobil veľmi dobre) ako klonovanie Buffetu.

Mohlo by sa vám páčiť: 5 úspešných podnikateľov, ktorí s ničím nezačali a čo ste sa dozvedeli z ich príbehov

Ak ste radi čítali tento článok z Trading Education, označte ho lajkom a zdieľajte ho s kýmkoľvek, o kom si myslíte, že by mohol zaujímať tiež.

Mike Owergreen Administrator